NIEUWE IDENTITEIT
The Social Hub telt inmiddels 11.000 kamers verspreid over heel Europa. Het bedrijf heeft een transformatie doorgemaakt van studentenhotel naar een wereldwijd begrip dat 'social' centraal stelt en als hub gasten en lokale gemeenschappen met elkaar verbindt.
De nieuwe identiteit versterkt het karakter van het hybride hospitality-model. Het weerspiegelt de behoefte van gasten aan flexibele ruimtes, waar mensen met elkaar in contact kunnen komen, verbinding kunnen aangaan en communities kunnen creëren.
UITBREIDINGSPLAN
De opening van de nieuwe locaties in 2022 maken deel uit van de eerste reeks in het uitbreidingsplan, met als doe het portfolio met 100 procent te laten groeien. Zeven hubs staan al op de planning oom tegen 2025 te openen. Dit najaar worden er al twee nieuwe locaties geopend in Spanje.
VOORZIENINGEN
De huidige dertien locaties van The Social Hub - in onder meer Amsterdam, Berlijn, Bologna, Florence en Wenen - bieden een breed scala aan voorzieningen. Hieronder vallen onder andere grote gemeenschappelijke ruimtes, studenthuisvesting, hotelkamers, co-workingplekken, vergaderuimtes, sportscholen, bars, restaurants en evenementenprogramma's voor de community.
Bron: entreemagazine.nl