Vragen en antwoorden

Snel naar een specifieke vraag

Hoe plaats ik een locatieaanvraag op Secretaresse Support?
Wat te doen indien de activatie mail niet is ontvangen/ link werkt niet?
Zijn er kosten verbonden aan een locatieaanvraag?
Is het plaatsen van een locatieaanvraag anoniem?
Is er een mogelijkheid in één opdracht meerdere soorten meetings aan te geven?
Kan ik de veilingtermijn verlengen?
Kan ik mijn locatieaanvraag activeren of annuleren?
Waarom is mijn locatieaanvraag afgekeurd en is deze verwijderd van Secretaresse Support?
Ben ik verplicht om de aanbieding met de laagste prijs te kiezen?
Hoe kom ik in contact met de locaties die een bod doen?
Hoe te handelen bij een geschil met de locatie?
Hoe kan ik me als locatie inschrijven bij Secretaresse Support?
Wat zijn de lidmaatschapskosten?
Hoe kom ik in contact met de aanvrager?
Ben ik verplicht de opdracht aan te nemen waarop ik een offerte heb uitgebracht?
Hoe kan ik Secretaresse Support bereiken?

Hoe plaats ik een locatieaanvraag op Secretaresse Support?

Je klikt op de button 'plaats locatieaanvraag', je vult jouw locatieaanvraag in en vervolgens registreer je je. (Heb je je al geregistreerd, log dan in met jouw gegevens). Zodra je de locatieaanvraag correct hebt ingevuld en verstuurd, ontvang je een e-mail. Om de aanmelding te voltooien en registratie te activeren klik je op de link. Vanaf dit moment kunnen de locaties, die voldoen aan de juiste criteria, een bod uitbrengen op jouw zoekopdracht.

Wat te doen indien de activatie mail niet is ontvangen/ link werkt niet?

Indien je geen e-mail ter bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met Secretaresse Support via tel. nummer 055 - 576 96 92 of stuur een e-mail via info@secretaressesupport.nl  Indien deze link niet werkt, kun je deze ook in de adresbalk van jouw browser kopiëren.

Zijn er kosten verbonden aan een locatieaanvraag?

Nee, deze service is kosteloos.

Is het plaatsen van een locatieaanvraag anoniem?

Secretaresse Support behandelt jouw persoonlijke- en bedrijfsgegevens discreet. Indien je wilt ingaan op een offerte dan kies je de locatie die het best past bij jouw meeting (klik op boek meeting). Vanaf het moment dat je de button 'boek meeting' kiest, zullen we jouw gegevens doorgeven aan de locatie van jouw keuze. Voor meer informatie verwijzen we je naar de algemene voorwaarden.

Is er een mogelijkheid in één opdracht meerdere soorten meetings aan te geven?

Nee, dat is niet mogelijk. Wel kun je vanzelfsprekend meerdere locatieaanvragen plaatsen.

Kan ik de veilingtermijn verlengen?

Nee, de veilingtermijn verlengen is niet mogelijk.


Kan ik mijn locatieaanvraag activeren of annuleren?

Nadat de locatieaanvraag is verzonden, krijg je automatisch een e-mail ter bevestiging gestuurd naar jouw e-mailadres. In deze e-mail staan een aantal links waarmee je de locatieaanvraag kunt activeren of verwijderen. Na plaatsing kun je de locatieaanvraag evt. nog annuleren, dit is mogelijk bij 'mijn meetings'. Het is niet mogelijk een locatieaanvraag te wijzigen.


Waarom is mijn locatieaanvraag afgekeurd en is deze verwijderd van Secretaresse Support?

Secretaresse Support behoudt het recht om locatieaanvragen af te keuren, de mogelijke redenen worden hier vermeld:

  • De aanvraag is in een 'verkeerde' rubriek geplaatst.
  • De aanvraag is op onjuiste en/of onvolledige wijze beschreven.
  • Het type evenement heeft een particulier karakter.
  • De aanvraag bevat discriminerende/beledigende uitingen of is anderszins onrechtmatig.
  • De aanvraag is naar de mening van Secretaresse Support aanstootgevend.
  • De aanvraag heeft als doel het (in)direct promoten van een onderneming.
  • De aanvraag is misleidend voor de opdrachtnemer of voor derden.
  • De aanvraag en titel van de opdracht is dubbelzinnig of is vergelijkend met andere opdrachten, zodat deze misleidend is.
  • Een aanvraag voor diensten of aanbiedingen die verboden zijn volgens de wet, is niet toegestaan.
  • Een aanvraag met een doorverwijzing/link naar een concurrerende/soortgelijke website is niet toegestaan.
  • Het is niet toegestaan een locatieaanvraag te plaatsen met als doel het, direct of indirect, promoten van een of meer bedrijven.
  • Om jouw locatieaanvraag toch op onze site te plaatsen, kun je deze opnieuw invullen via onze site, daarbij rekening houdend met bovenstaande reden.
  • Secretaresse Support is niet verantwoordelijk voor de inhoud van jouw locatieaanvragen. 

 


Ben ik verplicht om de aanbieding met de laagste prijs te kiezen?

Nee, je kunt een persoonlijke keuze maken en wellicht kies je niet de locatie met de laagste prijs, maar een andere locatie vanwege de prijs/kwaliteitverhouding, classificatie of ligging.


Hoe kom ik in contact met de locaties die een bod doen?

Wanneer je een keuze heeft gemaakt, klik je op de button 'boek meeting', de locatie zal vervolgens contact met je opnemen. Wil je toch meer informatie, raadpleeg de detailpagina van de desbetreffende locatie. Je kunt ook een uitgebreide offerte opvragen via Secretaresse Support.


Hoe te handelen bij een geschil met de locatie?

Bij een geschil richt je je rechtstreeks tot de locatie. Secretaresse Support bemiddelt niet in een geschil, maar treedt slechts op als platform. Desalniettemin zijn we graag op de hoogte van jouw klacht, zodat wij in de toekomst aandacht aan kunnen besteden. Voor meer info, zie de algemene voorwaarden.
Heb je een idee, suggestie, vraag of klacht, laat het ons weten! Stuur jouw idee, suggestie, vraag of klacht naar info@secretaressesupport.nl

Locaties

Hoe kan ik me als locatie inschrijven bij Secretaresse Support?

Klik hier om jouw locatie aan te melden middels het inschrijfformulier.

Wat zijn de lidmaatschapskosten?

Bij Secretaresse Support betaal je geen lidmaatschapskosten! Voor meer info, neem contact met ons op en we sturen de locatievoorwaarden en extra mogelijkheden. 

Hoe kom ik in contact met de aanvrager?

Op het moment dat de aanvrager jouw offerte kiest, ontvang je een mail met de contactgegevens. Je kunt dan rechtstreeks contact opnemen, binnen 24 uur.

Ben ik verplicht de opdracht aan te nemen waarop ik een offerte heb uitgebracht?

Het uitgebrachte bod is een garantiebod. Dit houdt in dat je garandeert dat je de omschreven opdracht voor het geboden bedrag kunt uitvoeren en 10 werkdagen in optie houdt. Indien de opdrachtomschrijving in werkelijkheid afwijkt kan dit een reden zijn voor de locatie om zijn prijs te herzien.

Hoe kan ik Secretaresse Support bereiken?

Je kunt Secretaresse Support bereiken via het contactformulier onder het kopje 'Contact'. Je kunt Secretaresse Support ook telefonisch bereiken op 055 - 576 96 92 (bereikbaar van ma t/m vrij van 08:00 tot 17:30 uur)